1 step

Pierwsze posty są zawsze najtrudniejsze do napisania. Chciałoby się powiedzieć tak wiele,
a zarazem zachować smaczek. Ostatnio zaczęło mnie interesować pojęcie kobiety "zadbanej", co zrobić żeby wszystko było na swoim miejscu, bez względu na rozmiar, wagę, ilość pieniędzy w portfelu...itp. Postanowiłam trochę powęszyć i zebraną wiedzę, zgromadzić w jednym miejscu, które będzie prostą i łatwą wskazówką dla mnie, jak i dla każdej z Was! Zachęcam więc do dzielnego trwania przy moim blogu,
a nóż natraficie na coś, co Wam się przyda. Jest już dosyć późno, więc dziś pokażę Wam tylko kilka zdjęć klasycznej stylizacji, ale od rana ruszam przygotowywać coś(mam nadzieję) ciekawszego;)















*Stylizacja powstała na długo, przed podjęciem decyzji o założeniu bloga.
Więc jest ona trochę nieprzemyślana i pełni rolę wypełniacza. 

Mimo wszystko mam nadzieję, że Wam się podoba.



MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Kochana pewnie , że się podoba :)
    Śliczna bluzka ♥

    OdpowiedzUsuń