Bransoletka na nogę

Ostatnio natknęłam się na blogu trashion by Sookie pomysł ze strony Free People na wykonanie bransoletki na nogę. Oczywiście tchnięta inspiracją postanowiłam coś podobnego przedsięwziąć.


Ja natomiast, zamiast dziergać wzorek postanowiłam użyć gotowej koronki.

Dodatkowo kolejny raz wykorzystuję biedne skarpetki, tym razem do sznurków na warkoczyki.




1. Przykładamy  i dopasowujemy skrawek koronki do  podbicia stopy.

2. Tniemy biedną skarpetkę na paseczki, które potem rozciągamy co sprawi,

że zrobią się bardziej zaokrąglone i łatwiej będzie z nich upleść ładnego warkocza,

który należy zrobić.

3. Przymierzamy upleciony już warkocz  do kostki. Tak, żeby po zszyciu średnica była odpowiednia do zakładania i ściągania.




4. Następnie z takiego warkoczyka robimy zaczep na palec. Do celów ozdobnych możemy wszyć jakiegoś ozdobnego koralika :)




5. Łączymy "warkoczykowe" elementy z koronką.






Może na co dzień, są one mało praktyczne .

Ale na pewno na plaży będą sprawdzały się super.

Jeżeli ciepło do 13 sierpnia się nie wyczerpie,

 zastosuję je w jakiejś mojej nadmorskiej stylizacji :)

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Ta bransoletka jest przeprześwietna, dlatego... zobacz: http://trashionbysookie.blogspot.com/2012/08/wasze-diy.html
    :)

    OdpowiedzUsuń