Oldschool'owe loki na spinaczu


A ja jak zwykle z jakimś dziwacznym pomysłem. Tak więc do wykonania takich loków
 rodem z lat 80' będzie nam potrzebny, jedynie spinacz i prostownica.


Zamiast spinacza, można po prostu użyć wsuwki do upinania koków
(ale ja takich nie używam, więc nie posiadam).

Najpierw nanosimy na włosy jakiś preparat ułatwiający stylizację.
Następnie rozczesujemy niewielki kosmyk i nawijamy go na spinacz/wsuwkę
 (tak jak na zdj. poniżej).

Na końcu włosy nakręcone na spinacz podgrzewamy prostownicą przez ok 5-10 sek.
Potem wystarczy tylko rozczesać krzywego loka,spryskać lakierem i gotowe :)
Proces trochę czasochłonny jeżeli chcemy uzyskać 
mega objętość, ale efekt bardzo ciekawy :)




A teraz tak jak obiecałam mini stylizacja :)




Koszulka/T-shirt - Diesel
Spodenki/Shorts- Mój projekt
Zegarek/Watch - House



MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz: