Pizza


Miała być stylizacja, ale zbyt się rozłasuchowałam i...wyszła mi pizza :)

Może nie zmienię przepisem kulinarnego oblicza polski ale przynajmniej podam Wam sposób na w miarę szybką, prostą i smaczną pizze :)



Składniki:
-2 szklanki mąki
-1 jajko
-1/4 szklanki mleka
-3 łyżki oleju
-łyżka cukru
-pół łyżeczki soli
-2 łyżeczki oregano
-75 gram drożdży

 PRZEPIS
1. Podgrzewamy mleko i dodajemy do niego drożdże i cukier,mieszamy do uzyskania jednolitej konsystencji.
2. Do mąki dodajemy jajko,olej,oregano i sól.
3.Dodać roztwór z mleka i drożdży.
4. Zagniatamy ciasto (do tej czynności na szczęście garnie się moje kochanie:)), formujemy w kulkę i odstawiamy na 20 min, w ciepłe miejsce.
5.Kiedy ciasto trochę podrośnie, wykładamy je na blachę.
6. Smarujemy spód koncentratem, posypujemy serem, następnie wykładamy szynkę i inne składniki, które chcemy dodać do pizzy np. kukurydza i papryka. Pieczemy przez 20 min w temp. 200 stopni.









Dobry wieczór jestem Tosia i moja obecność w kuchni, była obowiązkowa:)




Motyw muzyczny na dziś :


MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Słodki piesio ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja jakoś smaczniej wygląda... Robiłam ją 3 razy i tylko raz wyszła ;p

    OdpowiedzUsuń