Płukanka octowa !


Ocet jabłkowy ma wiele, leczniczych, odchudzających i pielęgnacyjnych właściwości.

Więcej na ten temat TU !





Ja  od niedawna stosuję  płukankę octową :) i jestem bardzo mile zaskoczona !

Włosy są miękkie, gładkie, i silniejsze!

Na litr wody dodaję 4 łyżki octu jabłkowego. Kiedy już umyję włosy szamponem i dokładnie go spłuczę, polewam włosy danym roztworem . Oczywiście obawiałam się, że włosy będą mi nim wręcz śmierdzieć, więc po płukance  zostawiałam ją na trochę i w tym czasie np. goliłam lub peelingowałam nóżki, a następnie dopiero po skończonych obrządkach obmywałam włosy wodą.


Bądź co bądź włoski mam na prawdę po nim przyjemne :)


MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz:

  1. Lovely colour,it is so shiny.
    I wonder if you would like to follow each other:)
    http://glossylala.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń