Styl.1 Wężowa Torebka

W końcu udało mi się sfotografować moją stylizację, co prawda cudzymi rękami, ale...









Dziękuje Patrycji W. fotografce tej stylizacji :)


Tuniczka Camaieu
Pierścionek - H&M
Bransoletka - Allegro(extra_bizuteria)
Torebka - Szafa babci :)
Buty - CCC




ZAPRASZAM ! do śledzenia nowości blogowych na FACEBOOKU !!!





MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

5 komentarzy:

  1. Patrycja Tapol W.3 lipca 2012 23:40

    Świetnie wykonane zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja ciekawa :) nawet bardzo ladna ale niestety nie dla Twojego typu sylwetki, pozdrawiam Stylistka

    OdpowiedzUsuń
  3. A co byś poleciła "Stylistko" do mojego typu sylwetki? Mam 156 cm wzrostu biodra 84 pas 63 a biust 82. Jestem bardzo ciekawa! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasek pod biustem w dziwny sposób "przecina" Twoją sylwetkę.. I wyglądasz przez to nieproporcjonalnie a bardzo zgrabna jesteś wiec szkoda sobie robić krzywdę. Powinnaś wybierac sukienki z odcieciem dokładnie w talii lub nieco poniżej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak niestety ten stan pod biustem odznacza się dość niekorzystnie... ale to przez mały biust ;p

    OdpowiedzUsuń