Jesienne Inspiracje

Zamiast filmiku z instrukcjami, dziś tylko teledysk piosenki, która za mną cały dzień chodzi. Ciągle coś mnie od kilku dni, odciągało od zrobienia, jakiegoś nowego drobiazgu. Jakoś niezbyt korzystnie działa na mnie ta aura za oknem. Lato się wczoraj skończyło, a ja już jestem lekko zmęczona  i przytłoczona jesienną szarugą i ponurością. Żeby całego dnia nie przesiedzieć w łóżku, opychając się lub oglądając filmy, postanowiłam się natchnąć jakimiś inspiracjami. Naoglądałam się tyle piękności, że jesień od razu nabrała trochę ciepła i kolorów!


Oto kilka z obrazków, które udało mi się upolować w internecie.






Zimne wieczory w łóżku z dobry film,gorącą czekoladą i stylową poduszką ?  :)









Za oknem robi się szaro i ponuro ? Może czas przenieść ogród do domu? :)








 Mam nadzieje, że Wam też coś się tu spodobało :)


MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz