Maseczki oczyszczające

Dawno nie dodawałam niczego z kosmetyków domowej roboty. Tak więc dziś, zwalczając mój ostatni niezbyt produktywny zapał do robienia filmików, postanowiłam Wam przedstawić wykonanie maseczki z jabłka i miodu, przeznaczonej dla każdego typu cery. Powiem Wam szczerze, że dawno już moja cera tak dobrze po maseczce z rodzaju "oczyszczających" nie wyglądała!


 


Teraz może kilka słów o sposobie nakładania takiej maseczki, gdyż nie ma  ona zbyt wygodnej konsystencji. Jeżeli jabłko jest bardzo soczyste to mimo iż zagęścimy ją miodem i płatkami owsianymi bądź ryżowymi, pozostanie nam nadmiar soku. Tak więc ja nakładałam tą maseczkę palcami i za każdym razem niewielką ilość którą chciałam nałożyć, jeszcze wyciskałam. Dzięki temu moja maseczka utrzymała się całe 20 min. na twarzy.





Zmywanie: Po upłynięciu wyznaczonego czasu, maseczkę ściągnęłam z powrotem do miski i wyrzuciłam do ubikacji ( odpływ zlewu mógłby sobie z tym nie poradzić). Następnie zmywamy skórę ciepłą wodą a nastąpnie zimną (dla zamknięcia porów skóry).


Stosowanie: Rozgrzewamy twarz lub dekolt ręcznikiem ogrzanym gorącą wodą (ręcznik nie powinien parzyć jak również nie powinien nadmiernie zmoczyć skóry). Zabieg należy powtórzyć codziennie przez 3 dni na następnie jeszcze 2 -3 razy z tygodniową przerwą między zabiegami.


Efekty które zauważyłam :





    • skóra twarzy jest idealnie nawilżona

    • poprawiony koloryt

    • twarz staje się gładka i promienna

    • od czasu stosowania maseczki, żadnych nowych krostek na mojej twarzy nie zauważyłam




Jestem bardzo zadowolona z jej działania i śmiało mogę ją polecić!

Maseczka nadaje się dokażdego rodzaju skóry jedynie osoby posiadające bardzo wrażliwą lubnaczynkową cerę powinny pominąć wstępny krok, rozgrzewania skóry ręcznikiem.




JEŻELI NIE PRZYPADŁA WAM DO GUSTU TA MASECZKA PODAJĘ

JESZCZE KILKA CIEKAWYCH:

Maseczka z płatków owsianych


2 łyżki płatków, wsypać do miseczki i wlać tyle ciepłej wody lub mleka, by powstała rzadka papka. Odczekac 15 min. by płatki spęczniały i papka się zagęściła. Nałożyć maseczkę na twarz i trzymać ok. 20 min. (jeśli masz suchą skórę trzymac ok.10 min., by nie zaschła). Maseczkę najwygodniej zmyć wilgotnym wacikiem. Stosowac ją raz na tydzień lub 2.



Maseczka z białka


Ubić białko na sztywno, dodać 1 łyżeczkę soku z cytryny lub octu jablkowego. Naożyć na twarz na ok. 10 min., zmywać cieplą wodą.



Maseczka z drożdży piwnych


4 łyżki stołowe drożdży piwnych, łyżeczka miodu, woda destylowana. Drożdże zmieszać z płynnym miodem i dodać taką ilość wody, aby uzyskać konsystencje pasty. Po nałożeniu jej na twarz odczekać 10-15 minut i zmyć letnią wodą. Oczyszcza skórę i łagodzi podrażnienia, osusza.



MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz