Sweterek ozdabiany złotymi kropeczkami

Tak jak już wspominałam przy okazji wpisu o Sfilcowanym Misiu, niedawno nabyłam złotą farbkę. Kolorek jest dosyć problematyczny gdyż przesadzenie z  jego nadmiarem, szybko może stać się zwykłą tandetą.  Dlatego postanowiłam za pomocą jedynie niewielkich  złotych kropeczek odświeżyć wygląd starego sweterka.


Co będzie potrzebne?





    •  farba do tkanin

    • coś czym będziecie robić kropeczki (ja użyłam drewnianego patyczka do szaszłyków )

    • gazeta (do wypchania rękawów)





FILMIK Z INSTRUKTARZEM<KLIK>




MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz