Choinka z patyczków

Pomysł wynalazłam buszując po przepięknych świątecznych sektorach w OBI, znalazłam tam mianowicie choinkę z  drobnych patyczków. Dziś rano rozmyślałam, jakby tu udekorować pokój na święta i postanowiłam zrobić sobie właśnie taką choineczkę z patyczków.
Prawie odmrażając paluszki, wybrałam się z sekatorem na ogródek
i zaczęłam przebierać w gałązkach i patyczkach.


Co będzie Wam potrzebne do wykonania Waszej własnej choinki?


-patyczki/gałązki
-grubsza tekturka
-mocny klej
(najlepiej pistolet na klej)


 

 




Zaczynamy od wycięcia koła z tektury, które będzie naszą podstawą choinki.
Następnie zaczynamy już przyklejać nasze patyczki.


 


 


 

Pod żadnym pozorem nie zniechęcajcie się nawet, kiedy Wasza choinka zacznie przypominać
bardziej nierówny stos lub palenisko.


Po uzyskaniu pożądanej wysokości, wystarczy zwieńczyć choinkę pionową gałązką,
a następnie przyciąć ją za pomocą np.sekatora jak zwykły żywopłot na kształt
bliżej przypominający choinkę :)


I gotowe !


 






A na koniec chciałabym Was poinformować, że ostatnia część mojego prezentu
świątecznego, który będzie można wygrać w konkursie już do mnie dotarła,
prawdopodobnie odbędzie się on w najbliższą sobotę.


Wesołych Świąt ! 



 

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog! Widziałam już kilka zagranicznych, ale twój jest pierwszym wśród polskich, który ma takie fajne inspiracje:) Właśnie próbuję się zebrać i zrobić kołnierzyk według twojego "przepisu" mogłabyś mi doradzić gdzie kupić takie koraliki/perełki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myss Monnster niestety w Polsce strasznie dużo liczą sobie za choćby małe okrągłe pudełeczko takich perełek (jakie można znaleźć w empiku). Ja polecam zakupy robić w internecie np. na allegro lub kupować gdzieś na targu gotowe naszyjniki z koralików bo tam czasami można nawet za 3 zł cały sznur dorwać :) Życzę udanych wyrobów!

    OdpowiedzUsuń