Kosmaty Zegarek / DIY zegarek

Przeglądałam wczoraj na dobranoc, kilka zimowych kolekcji i natknęłam się na ciekawy pomysł marki Moschino z linii Cheap & Chic,
a mianowicie na zegarki na apaszce.
To zmotywowało mnie do odświeżenia mojej sterty zegarków z uszkodzonymi paskami. 





Apaszki nakierowały moje myśli na  materiały,
których również możemy użyć
jako nowych pasków do naszego zegarka :)


Przebierając w tkaninach,  natrafiłam na skrawek futerka
i pomyślałam, że takie kosmate paski do zegarka będą
jak znalazł do zimowych ciuszków.


 








Potem postanowiłam go ozdobić naszywanymi kolcami.







Mam jeszcze kilka pomysłów na paski, ale dziś już nie udało mi się ich zrobić.
Niebawem więc dodam tu coś nowego :)

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

1 komentarz: