Barwne Lekarstwo

Nie wiem, jak Wam ale mi się już strasznie opatrzyły te lodowate, poszarzałe miejscami krajobrazy.
Dookoła mnie, zima od miesiąca ustępuje tylko ewentualnie brązowej chlapie, a smętne postacie tylko przemieszczają się z punktu A do punktu B, jak pod działaniem  jakiegoś zaklęcia.
Szukając inspiracji, natknęłam się dziś, na bardzo ciekawą sesje zdjęciową  Barbary Fialho  do styczniowego wydania Meksykańskiego Elle.
Sesja nosi tytuł  "Tropical" , a ciepło użytych do jej wykonania barw, roztopiło mój gruby, już trochę gburowaty zimowy pancerz.
Przypomniałam sobie jak bardzo brak mi, tych świeżych słonecznych kolorów i wiosny!










***



Charakter sesji naprowadził moje myślenie, na stylizacje jednej ze znanych polskich modowych blogerek, a mianowicie na Macademian Girl.
O tak ! Jej stylizacjom nigdy nie brakowało energii i świeżości, tak więc i zimowe kreacje, nie mogły poddać się monotonii i nudzie. Za pomocą jaskrawych kolorów, fikuśnych wzorów i ekstrawaganckich dodatków, zabiera Nas w podróż po fantastycznej krainie i stanowczo przełamuje konwencję "szarej codzienności".


 





 




Na prawdę, jestem pod wrażeniem jej talentu do łączenia i dobierania kolorów.
Zapewne gdybym osobiście chciała wymieszać tyle kolorów,
wyglądałabym jak targowa przekupka.


Moje psychiczne zimowe obciążenie, zostało uleczone barwną ucztą.


Mam nadzieje, że i Wam lekko poprawiło się samopoczucie:)
Tymczasem...czuwajcie, bo jakoś w weekend pojawi się nowy konkurs !

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz