DIY Spódnica z gumkami

Niedawno rzuciła mi się w oczy spódnica, która boki miała wykonane z paseczków.
Ja  postawiłam lekko ją ugrzecznić i zmniejszyć wycięcie, a zamiast pasków użyć czarnej gumki.  W tym celu postanowiłam użyć już gotowej spódniczki, która była na mnie o rozmiar za duża i przy okazji ją zwęzić.




Rozpruwamy szew w miejscach, gdzie planujemy wstawić gumki.



Wycinamy niepotrzebny materiał, który zastąpimy gumkami.



Obrębiamy materiał, przy odciętych krawędziach.



Wszywamy gumkę.





Możemy ją wszyć na maszynie, jak i zarówno ręcznie.







MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze:

  1. Nie chcę być niegrzeczna i poganiać, ale może coś nowego dodasz na bloga? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście jeśli będziesz miała czas i pomsł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, wiem, że lekko zaniedbałam bloga, ale miałam gorący okres na studiach. A w tym tygodniu wzięłam ze sobą aparat w nadziei, że sfotografuje nowe diy i zapomniałam do niego baterii :/ W ten weekend pojawią się dwa nowe posty !

    OdpowiedzUsuń
  4. :) Napewno będą ciekawe!

    OdpowiedzUsuń