DIY Bluza z własnym nadrukiem

Nie wiem czy pamiętacie, kiedyś był szał na  tzw. naprasowywanki. Można było je dostać w specjalnych wydaniach Bravo, albo lepszych pasmanteriach . ;)


Teraz jednak ewaluowały i każdy może sobie taką naprasowywankę zrobić w domu,z dowolnie wybranym obrazkiem.


Jest to możliwe dzięki papierowi transferowemu i drukarce atramentowej. To drugie posiada teraz prawie każdy w domu, natomiast pierwsze można zakupić na allegro.


Ja korzystałam z usług sklepu ja_ga65 , serdecznie polecam! Szybko i profesjonalnie przeprowadzona transakcja, a do papieru dostajecie od razu dokładną instrukcję obsługi:


biały



No a tak wyszło to u mnie :)


SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC



Napisy Disney, a także "Little Troublemaker" wykonałam za pomocą markera do tkanin, o których już wspominałam kiedyś:)


SONY DSC

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze: