Od czegoś trzeba zacząć

Znowu jakieś zmiany na moim blogu :)
Chciałam, żebyście mieli dostęp do mojej bardziej prywatnej przestrzeni i żebyście nie myśleli że tylko siedzę i wymyślam różne różności,
ale też czasem robię różne inne bardziej i mniej kreatywne rzeczy :)


Zacznę  pierwszy wpis w tej kategorii, relacją z wczorajszego spotkania,
w którym udało mi się wziąć udział !
Było to spotkanie Lubelskiej Blogosfery, którego gośćmi specjalnymi był Maciek Budzich z bloga mediafun i Ilona Patro z bloga blogostrefa.com.
Powiem Wam, że tak energicznych osób dawno nie spotkałam.
Gdyby tak wyglądały wykłady na mojej uczelni,
może w końcu stałabym się wzorowym studentem :P
Miło tak posłuchać porad i opinii osób, które mają duże doświadczenie w blogowaniu.
Oczywiście oprócz gości , na spotkaniu zjawiły się blogerki i blogerzy z całej Lubelszczyzny. Och dziewczyny są przesympatyczne !
Okazało się, że poza blogami mamy też wiele wspólnych tematów i jedno spotkanie na omówienie wszystkiego zdecydowanie nie starczyło i każda ma ochotę na więcej :)
Ja też mam nadzieję, że uda nam się niebawem spotkać !


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Moja plakietka i żeleczki od sponsora spotkania, Frugo :)


DSC03885


DSC03891


DSC03892


Oczywiście byłam najmniejszą osóbką na sali, ale zdążyłam się już do tego przyzwyczaić :)


Na zdjęciu od Lewej:



Od lewej:


Natalia : tchnięta spotkanie buduje bloga od podstaw :)

Ja


A zdjęcie robiła
Paula: www.styleroookie.blogspot.com
Która znajduje się  z resztą, na poniższym zdjęciu w środeczku :)

DSC03896


Słodkie zdjęcie z Maćkiem i dziewczynami :)
Więcej informacji i zdjęć ze spotkania TU


Całe spotkanie odbywało się w Targach Lubelskich,
gdzie jednocześnie trwała wystawa Moto Session.


Poniżej zdjęcia moich faworytów :)


DSC03898


DSC03903


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


DSC03908


DSC03909


Mam nadzieję, że spodobają Wam się posty z dostępem do reszty mojego kreatywnego świata :)


Buziaki !

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz