DIY Miska z Liści

Za oknami  piękne  złociste krajobrazy,
więc  postanowiłam do mojego najbliższego projektu
wykorzystać odrobinę naturalnego dobrobytu.
Tak właśnie powstała Miska z Liści, na  podobną
natrafiłam już bardzo dawno temu w internecie.
Poprzednia jesień była jednak bardziej deszczowa
i przegapiłam moment na zbieranie liści.
Teraz  mi się udało i  postanowiłam je wykorzystać
w miarę oryginalnie do jesiennych dekoracji.


Proces wykonania takiej miseczki, jest prawie identyczny jak w przypadku
miseczki z papierowych kółek,  którą robiłam jakiś czas temu.
Znajdziecie ją TU


Co będzie potrzebne ?


- liście
(najlepiej niezbyt wysuszone,
gdyż wtedy tracą swoją elastyczność)


- klej polimerowy lub wikol


-balonik


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


1. Zaczynamy od posmarowania  niewielkiej części nadmuchanego balonu, klejem.
Następnie rozprowadzamy klej na listkach, (od których najpierw  należy odciąć ogonki).


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


2. Czekamy aż klej na baloniku trochę podeschnie i przyklejamy do niego,
posmarowane liście.
Jeżeli klej pozostawia białe gęste smużki, należy je rozetrzeć za pomocą odrobiny wody.
Musimy też pamiętać, że im więcej warstw liści nałożymy,
tym sztywniejsza będzie nasza miska.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


3.  Kiedy skończymy oklejać balon, czekamy aż klej  w pełni wyschnie,
(można przyśpieszyć proces np. suszarką) i przebijamy balonik.
Miseczka powinna nam od razu ładnie odskoczyć.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Jeżeli Wasza miseczka zbytnio się nie błyszczy, możecie potraktować ją np. lakierem do włosów.


I gotowe !


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Możemy użyć jej jako jesiennej dekoracji lub  miseczki na drobiazgi.


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA


OLYMPUS DIGITAL CAMERA

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz