DIY PandoSzklanka

Jakiś czas temu wypatrzyłam  bodajże na kwejku,
szklaneczkę  z pandą i oczywiście od razu takiej  zapragnęłam.


Co będzie potrzebne ?


- farba do szkła i porcelany
( ja zamawiałam TU )


- szklanka


-marker do wstępnych szkiców


SONY DSC


Do szkła i porcelany posiadam też markery Fibracolor,
nie jestem jednak nimi zachwycona, ze śliskich powierzchni zmywają się  za pomocą zwilżonej szmatki.


Dlatego do szklanki z pandą, użyłam farby Porcelan Art,
natomiast markerami zrobiłam tylko szkic.


SONY DSC


Zaletą szkicowania tymi markerami było to,
że szybko wysychały i nie rozmazywały się podczas
gdy czasami niechcący dotykałam linii.


No i tak jak wspominałam wyżej, wystarczyło przetrzeć zwilżoną szmatką
i wszystko ładnie znikało.

SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC


Malowanie taką farbą ze słoiczka, było nieco czasochłonne,
ze względu na jej konsystencje konieczne,
musiałam nałożyć ok. 5 warstw zanim kolor stał się wyrazisty.


SONY DSC


Można też użyć farby do szkła w tubkach,
(zazwyczaj stosowanej do robienia witrażyków).
Ja jednak chciałam uzyskać obraz bez żadnych wypukłości.


SONY DSC


I kilka warstw później...


panda


SONY DSC


Gotowe !


SONY DSC

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz