DIY Dobierany Warkocz na Opak (Duński)

Niedawno udało mi się wymodzić na głowie,
warkoczy dobierany na opak  i jestem tą fryzurką zachwycona!
Choć z pozoru wygląda na trudną do zrobienia,
to jedyne co ją różni od normalnego dobierańca jest to,
że pasemka włosów dobieramy pod spód.


Ciekawi? No to zaczynajmy !
( od razu uprzedzam, że chyba więcej powie
Wam dobieraj pasemka pod spód,
niż moja sklecona instrukcja, ale zobaczmy... )






 


1. Wydzielamy 3 pasma włosów ze szczytu głowy.

SONY DSC





 


2. Cały sekret tego splotu polega na tym, że pasemka wplatamy pod spód,
a nie na wierzch jak przy tradycyjnym dobieranym warkoczu.
Dzięki temu uzyskujemy bardziej efektowną stronę warkocza na wierzchu. Pasemko a, przekładamy pod b.

 

SONY DSC





 


3. Następnie gdy przepleciemy pasmo c pod a, do pasemka b dobieramy włosy z boku i to samo robimy z pasemkiem a.

 

SONY DSC





 


4,5,6. Proces powtarzamy wielokrotnie, pamiętając o wplataniu pasemek pod spód.

 

SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC


 

7. Po ukończeniu wiszącej części warkocza, związujemy go gumką i luzujemy splot.

 

SONY DSC


I gotowe!


zdj


A pod spodem ja jako mała czarownica i mój osobisty mały pomocnik :)


zdj





 

Mój artykuł możecie znaleźć również na Wizaz.pl

 

Przechwytywanie w trybie pełnoekranowym 2014-03-15 145902.bmp




MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz