DIY Adwentowy Kalendarz | Advent Calendar

Jako, że już w poniedziałek wypada pierwszy dzień grudnia,
a co za tym idzie rozpoczyna się odliczanie do upragnionych świąt, postanowiłam przygotować dla Was instrukcję
na zrobienie  Kalendarza  Adwentowego z sentencjami na każdy dzień.


Do pomocy zaprosiłam Niebałaganke, która przygotowała dla Was 12  swoich ulubionych cytatów i przysłów,
pozostałe 12 to cytaty, które osobiście najbardziej cenię. Gotowe cytaty do wydruku znajdziecie, poniżej w  instrukcji.



Co będzie nam potrzebne?


- brystol A3


- 2 m łańcucha choinkowego


-  lampki choinkowe
(wystarczy zestaw  po 20- 50 lampek)


-  klej


- nożyczki


- taśma klejąca


- karteczki | brystol


diy kalendarz adwentowy, zrób to sam kalendarz adwentowy, handmade, inspiracje na święta, ręcznie robione dekoracje, niebałaganka, the great kate, świąteczne inspiracje, advent calendar, christmas inspiration, christmas tree, choinka


1. Rysujemy na brystolu ołówkiem kształt choinki. Następnie odmierzamy sobie środek łańcucha, aby każda strona choinki była równa.


zdj2 (Copy)


zdj3 (Copy)


2. Przyklejamy łańcuch do brystolu, wzdłuż wyznaczonych linii naszej choinki.
Ja użyłam w tym celu taśmy klejącej, ale równie dobrze możemy ten łańcuch przyszyć lub podkleić klejem, w kilku miejscach.


zdj4 (Copy)


Jeśli wybierzecie opcję z taśmą klejąca, najpierw będziecie musieli przystrzyc łańcuch w miejscach, które zamierzacie przyklejać ,
by taśma lepiej się na nim trzymała.


zdj5 (Copy)


zdj6 (Copy)


3. Kolejnym krokiem jaki wykonałam, było zrobienie  dziurek ołówkiem, w które następnie powtykałam lampki choinkowe od spodu.


zdj8 (Copy)


zdj11 (Copy)


zdj10 (Copy)


zdj13 (Copy)


diy kalendarz adwentowy, zrób to sam kalendarz adwentowy, handmade, inspiracje na święta, ręcznie robione dekoracje, niebałaganka, the great kate, świąteczne inspiracje, advent calendar, christmas inspiration, christmas tree, choinka


4. Teraz gdy kształt choinki już gotowy, czas na umieszczenie na naszym kalendarzu karteczek z numerkami
i sentencjami na każdy dzień adwentu. Najpierw namalowałam numerki na złożonych w pół karteczkach.


diy kalendarz adwentowy, zrób to sam kalendarz adwentowy, handmade, inspiracje na święta, ręcznie robione dekoracje, niebałaganka, the great kate, świąteczne inspiracje, advent calendar, christmas inspiration, christmas tree, choinka


5. Następnie wydrukowałam sobie sentencje, które przygotowałam razem z Niebałaganką.
Tak jak wspominałam wyżej, TUTAJ  możecie pobrać gotowe do wydruku sentencje.
Mogę śmiało przyznać, że mamy bardzo podobny gust, oto nasz wybór  :)


Możecie tez poprosić, jakąś ważną dla Was osobę, żeby podzieliła się z Wami swoimi ulubionymi sentencjami,
dzięki temu kalendarz będzie dla Was bardziej wyjątkowy :)


zdj17 (Copy)


Wycięte karteczki poskładałam w sposób przedstawiony na poniższym gifie.


diy kalendarz adwentowy, zrób to sam kalendarz adwentowy, handmade, inspiracje na święta, ręcznie robione dekoracje, niebałaganka, the great kate, świąteczne inspiracje, advent calendar, christmas inspiration, christmas tree, choinka


Żebym i ja miała jakąś niespodziankę postanowiłam te cytaty losować i dopiero  potem przyklejać do poszczególnych  numerków.


gif2


DSC01192 (Copy)


DSC01195 (Copy)


Karteczki z numerkami  po umieszczeniu w nich sentencji, podkleiłam delikatnie na środku, żeby same się nie otwierały.


6. Gotowe karteczki przykleiłam do kalendarza. Pamiętajcie, że najpierw na sucho lepiej je rozplanować,
żeby dla wszystkich znalazło się miejsce .


DSC01200 (Copy)


DSC01198 (Copy)


7. Na końcu, jak na każdą porządną choinkę przystało i moja została udekorowana gwiazdą na szczycie.
By móc powiesić gotowy kalendarz, zrobiłam małą dziurkę gwoździem na szczycie brystolu.


DSC01206


I gotowe !


diy kalendarz adwentowy, zrób to sam kalendarz adwentowy, handmade, inspiracje na święta, ręcznie robione dekoracje, niebałaganka, the great kate, świąteczne inspiracje, advent calendar, christmas inspiration, christmas tree, choinka


diy kalendarz adwentowy, zrób to sam kalendarz adwentowy, handmade, inspiracje na święta, ręcznie robione dekoracje, niebałaganka, the great kate, świąteczne inspiracje, advent calendar, christmas inspiration, christmas tree, choinka

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

2 komentarze:

  1. Przy zaświeconych światełkach wygląda obłędnie!


    P.S. Dziękuję za propozycję, bardzo się cieszę, że mogłam dołożyć swoje cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja dziękuję, że się zgodziłaś :)

    OdpowiedzUsuń