DIY Gwiazdkowe świeczniki

Święta Bożego Narodzenia zdobią  się  mocą przeróżnych światełek.
Tworzymy  półmrok poprzerywany  blaskiem  świec i lampek  choinkowych ,
by  poczuć  ten  niepowtarzalny  klimat  i magię świąt. Dlatego dziś  pokaże  Wam  szybki  sposób  na zrobienie  świeczników , które  będą zdobił  swoje  otoczenie  gwiezdnymi  cieniami.



Co  będzie  nam  potrzebne?


-blok techniczny


-szklanki
(ja wykorzystałam "szklanki"  po Nutelli ;)


-nożyczki


- marker / farba


zdj1


1. Odrysowujemy kilka gwiazdek na brystolu, a następnie je wycinamy.


zdj2


zdj3


zdj4


DSC01758


2.  Postanowiłam dodatkowo ozdobić gwiazdkę, konturem przypominająca ścieg.


DSC01761


DSC01764


3. W gotowej gwiazdce, robię małą dziurkę.


DSC01770


5. Wokół szklanki owijam sznurek( ja użyłam sznurka papierowego). Po kilku owinięciach, zaczynamy nawlekać gwiazdki.


DSC01773


DSC01775


DSC01777


DSC01780


6. Gdy nawleczemy już wszystkie gwiazdki, zawiązujemy ciasno sznureczki i robimy kokardkę.


DSC01781


I gotowe !


DSC01790


DSC01813


DSC01821


DSC01825


DSC01829

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz