DIY Walentynkowe Lampioniki

Walentynki już tuż tuż, kto nie zdążył podzielić się ze swoją walentynką miłością w ciągu roku,
to w to święto powinien postarać się wyjątkowo mocno.  Ja jakoś specjalnie  Św. Walentego nie obchodzę,
ale zawsze to pretekst do bardziej romantycznej randki.
Kiedyś, podpowiedziałam Wam pomysł na walentynkowe CakePopsy,
w tym roku planuję podrzucić Wam dwa projekty
Mój grafik jednak pęka w szwach (3 miesiące do ślubu i miesiąc do obrony inż., projekty Eco DIY itp.),
więc zobaczymy co z tego wyjdzie .


Póki co przedstawiam Wam projekt nr 1 na tegoroczne Walentynki - Lampioniki ze słoików.
Mogą one posłużyć nam również jako ozdobne flakoniki na kwiaty.
Co jak co, ale na walentynki wszystkie urocze i te kompletnie przesłodzone "durnostojki" mają prawo być na widoku.


Co będzie Wam potrzebne?


- 2 słoiczki


- farby
(ja użyłam akrylowych)


- papier samoprzylepny


- pędzel i nożyczki



hzdj1

1. Odrysowujemy kształt serca na papierze samoprzylepnym.
(Jeżeli będziecie wybierać papier, wybierzcie opcję bardziej elastyczną,
to ułatwi Wam działanie na kolejnych etapach).


hzdj2

hzdj3

2.Szablon umieszczamy na słoiczku.
(Pamiętajcie by dokładnie przejechać palcem po krawędziach,
tak by nadmiar farby nie dostał się pod spód ).


hzdj4

hzdj5

hzdj6

3. Zabieramy się za malowanie.
Wybrałam farbę akrylową, gdyż łato jest ją zetrzeć i poprawić w razie niepowodzeń.


hzdj8

hzdj9

hzdj10

Jeden ze słoiczków ozdobiłam dodatkowo kropeczkami, nakładając farbę gumką na odwrocie ołówka.


hzdj15


4. Kiedy pokryjemy już całość, proponuję odstawić słoiczki do wyschnięcia
i następnie położyć kolejną warstwę.


hzdj11

5. Kiedy farba na słoiczka już wyschła, zanim oderwiemy papier,
proponuję przejechać nożykiem do papieru wzdłuż linii szablonu.


Farby akrylowe mają to do siebie, że grubsza warstwa zaschniętej farby zamienia się w pseudo gumę,
dlatego, żeby nie ryzykować, że część wzorku zejdzie nam z szablonem, lepiej oddzielić linie.


hzdj12

hzdj13

hzdj14

I gotowe !


hDSC03765

hzdj17

hzdj22

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz