ECO DIY - Wiszące Doniczki

Jakiś czas temu złożono mi propozycję wsparcia eco projektu organizowanego dla mieszkańców Gdańska,
jako, że czas na podróże jest dla mnie nie najlepszy postawnowiłam wesprzeć go chociaż projektami.


Z tej też okazji przedstawiam Wam dziś projekt wiszących doniczek.
Bardzo podobają mi się takie industrialne, połączenia szkła i zieleni, no i od maleńkości mam słabość do mini szklarni.


Co będzie potrzebne?


- małe przeźroczyste pojemniczki
(Ja wykorzystałąm w tym celu szklane świecznicxki,
można też wykorzystać np. słoiczki na przyprawy)


- sznurek


- małe roślinki


- niewielkich rozmiarów patyk


- żwirek


- nożyczki


SONY DSC


Krok 1


Przeźroczyste naczynka owijamy sznurkiem. Jeśli Wasz “doniczki” nie posiadają wyraźnych krawędzi, na których zatrzyma się sznurek,
możecie poratować się np. niewielką ilością kleju i za jego pomocą przytwierdzić sznurek wokół naczynia.


SONY DSC


SONY DSC



Krok 2


Gdy owiniemy naczynie kilka razy, na przeciwległych stronach zawiązujemy supełki, dzięki czemu będziemy mogli przywiązać końce sznurka do patyka.



SONY DSC



Krok 3


Proces ten powtarzamy na pozostałych naczynkach.



SONY DSC


Krok4


Na spód naczynia sypiemy warstwę żwiru dla ozdoby, następnie dosypujemy ziemię i zasadzamy w naczyniu roślinkę.



SONY DSC


SONY DSC


SONY DSC



Na wierzch, możemy wysypać jeszcze dekoracyjną warstwę żwirku, jeśli starczy nam miejsca.


Oczywiście to żadne wiszące ogrody Semiramidy, ale wydaje mi się, że jako ciekawa ozdoba  może się sprawdzić.


SONY DSC


hgotowe 1



MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz