DIY Stojak na zdjęcia | DIY Photo Holder

Jakiś czas temu nagminnie poszukiwałam takich papierowych literek większych niż te 10 cm,
jednak jedyne co mi się udało upolować (bo a to nie było tych liter co chciałam, a to rozmiaru), to ten mały "and".
Długo nie miałam na niego pomysłu, ale w końcu znalazłam dla niego jakieś zajęcie.


Przerobiłam go na  stojaczek na zdjęcia lub notatki. Cały proces przebiegł bardzo szybko i bezboleśnie,
na dodatek myślę, że & całkiem dobrze radzi sobie w tej roli.


Co będzie potrzebne?


- papierowy znak 3D


- biały spraj


- dwa  niewielkie druciki
lub gotowe uchwyty na zdjęcia


- lakiery do paznokci


DSC03168

 

Krok 1


Pierwszym krokiem jest kolorowanie znaku,
przed pomalowaniem znaku sprejem, należy najpierw go zagruntować lub pokryć np. białą farbą.


 

DSC03177

 

Krok 2


Kiedy spraj wyschnie, możemy ozdobić  znak kolorowymi lakierami lub oczywiście farbą,
mi zależało jednak na tym połysku.


DSC03181

DSC03184

 

 

Krok 3


Na tym etapie należy przygotować uchwyt na zdjęcia, ja użyłam w tym celu wygiętego drutu,
gotowe uchwyty możecie znaleźć np. w internecie.


DSC03185

 

Krok 4


Przed umieszczeniem drutu we wnętrzu papierowego znaku,
postanowiłam sobie najpierw stworzyć w nim dziurki, za pomocą grubszej igły.


DSC03189

DSC03191

 

I gotowe !


 PicMonkey Collage1

 

MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz