DIY Literki 3D | 3D Letters – Ślubne Dekoracje

W końcu moje ślubne literki doczekały się premiery tutorialu.

Literki 3D są ostatnio dosyć popularne w branży ślubnej, pojawiają się jako ozdoba przed lub na głównym stole.
Czasem są one też rekwizytem przy sesjach plenerowych.

Do wykonania kwiecistej wersji tych literek zainspirowała mnie instrukcja wypatrzona na Pintereście.
Pierwowzór był wykonany na wyciętych z tektury literach, a następnie ozdobiony kwiatami i klejem na gorąco.
Stwierdziłam jednak, że takie tekturowe przy roli jaką dla nich przewidziałam, mogłyby nie przetrwać, dlatego zamówiłam wykonanie bazy literek ze styrodruku.







MatkaKreatka

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz